Известие

Collapse
No announcement yet.

Работи ли вариатора?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
    Въпросното реле премина успешно тестовете сработва и извършва правилна комутациа, бушона зад него 7,5 А също е в изправност. Соленоида с подаване деректно напрежение към него също сработва.
    Давайте други идеи
    Масата?Като пробваш и нея,с мултицета на позицията където има зумер за верига (не знам как се казва тая опция на мултицета) пробвай и плюса,като бодваш директно в гнездото за релето.



    Опаааа,ти пък си му подал директен ток!!!Значи пробвай дали има верига между плюса и гнздото на релето!
    Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 21:01. Основание: недоглеждане :)


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

    Comment


    • #17
      .................................. и мултицета сдаде багажа..
      стига толкова ядове за днес. НАЗДРАВЕ на всички!
      Alfa 155 2.0TS 8V '93
      sigpic
      VW LADAVAGEN '81
      CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
        .................................. и мултицета сдаде багажа..
        стига толкова ядове за днес. НАЗДРАВЕ на всички!
        Маинат@ му на мултицета!!! Направи си една пробна лампа щото с уреда имаш 12в ама дали имаш "ампераж" (както в твоя случаи липсва) немож го хвана!!!
        (направи си една пробна лампа 21W и тестваи с нея силовите вериги на релета ,кабели и тн)
        Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:58.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #19
          Почти на всяка бензиностанция продават 12 волтов пробник с жичка и щипка на края на жичката.На външен вид е като фазомер, но със жичка .

          ---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

          Струва около 1.5 лв
          ALFA 155 SQUADRA CORSE - BULGARIA

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alexandrov70 Покажи съобщение
            Почти на всяка бензиностанция продават 12 волтов пробник с жичка и щипка на края на жичката.На външен вид е като фазомер, но със жичка .

            ---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:33 ----------

            Струва около 1.5 лв
            При недобър контакт ,консуматор с малка мощност пак ще работи!!!Затова е по-добре да се натоварва с нещо малко по-яко...
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
              При недобър контакт ,консуматор с малка мощност пак ще работи!!!Затова е по-добре да се натоварва с нещо малко по-яко...
              Трябва ли директно като пусна + на клема 87, която е изход реле да сработи соленоида, защото нищо нестава, тоест включва се едно електроклапанче, което се намира зад левия фар, а от него излиза някакво маркуче - винилово и то вече какви ги върши ?

              Оправих го.
              Схемата е тая http://www.berlinasportivo.com/Techn...ical_29-31.pdf страница 2!!!
              релето на вариатора е било друго, а не това с диода и червената линия.
              Прилично мухлясало и изгнило
              Attached Files
              Last edited by vaklinator; d.m.y г., 10:27.
              Alfa 155 2.0TS 8V '93
              sigpic
              VW LADAVAGEN '81
              CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                Трябва ли директно като пусна + на клема 87, която е изход реле да сработи соленоида, защото нищо нестава, тоест включва се едно електроклапанче, което се намира зад левия фар, а от него излиза някакво маркуче - винилово и то вече какви ги върши ?

                Оправих го.
                Схемата е тая http://www.berlinasportivo.com/Techn...ical_29-31.pdf страница 2!!!
                релето на вариатора е било друго, а не това с диода и червената линия.
                Прилично мухлясало и изгнило

                Тия кутий под фара вършат някаква тъмна и необяснима работа имаше нещо общо с бензиновите пари и вентилацията на резервоара.Аз питах веднъж за това нещо и обяснението им беше,че никога не се разваля и никога няма да ми се наложи да разбирам за какво е


                Вариатора,работи ли ти сега?А ти имаш ли реле с таква червена лента?


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                  Тия кутий под фара вършат някаква тъмна и необяснима работа имаше нещо общо с бензиновите пари и вентилацията на резервоара.Аз питах веднъж за това нещо и обяснението им беше,че никога не се разваля и никога няма да ми се наложи да разбирам за какво е


                  Вариатора,работи ли ти сега?А ти имаш ли реле с таква червена лента?
                  Вариатора си работи без проблеме вече.
                  Имам реле с диода вътре и още 2, абе имам 4 релета и 3 бушона. Това реле с диода е мътна индия за какво точно е забучено там, ама без него колата не пали, което ме намеде на мисълта, че не е това релето за вариатора. А иначе другото го смених с едно СССР и всичко се успа
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #24
                    СССР

                    Първоначално публикувано от vaklinator Покажи съобщение
                    Вариатора си работи без проблеме вече.
                    Имам реле с диода вътре и още 2, абе имам 4 релета и 3 бушона. Това реле с диода е мътна индия за какво точно е забучено там, ама без него колата не пали, което ме намеде на мисълта, че не е това релето за вариатора. А иначе другото го смених с едно СССР и всичко се успа

                    ЯКОООООО!Виж,аз пък не съм се сещал да пробвам с руско реле.
                    И аз съм с три бушона и 4 релета,ама на мен пък точно това за вариатора ми беше с диод и аз чинно изприпках до АВЕЛ,да си взема,което пък беше последното,и струваше 27 лева .
                    Само че и след това нямах вариатор,та накрая стигнах чак до буксата на компютъра с мултицета и там хванах виновника.


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #25
                      релето с диода се управлява от ЕКУ-то и служи за захранване на самото ЕКУ. диода е сложен да пази електрониката от намотката на релето.
                      точка

                      Comment

                      Working...
                      X